سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمند از روزه دار شب زنده دار مجاهد در راه خدا، پاداش بزرگتری دارد . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 89 اسفند 14 , ساعت 11:46 صبح

اکران یک فیلم وحشتناک!

بسیار وحشت کرده بود و اضطراب همه ی وجودش را فرا گرفته بود. جریان از این قرار بود که چندی پیش گوشی موبایلش خراب شد و به ناچار باید آن را برای تعمیر می برد؛ اما او تعلل می ورزید و علت این تعلل نیز وجود پیامک ها و فیلم های شخصی و خاصی بود که در گوش خود داشت؛ اگرمی خواست همین طور گوشی را به تعمیر کار تحویل دهد؛ احتمال کنجکاوی و تجسس در محتوای گوشی بود و اگر می خواست اطلاعات را پاک کند اطلاعات مورد علاقه اش را از دست می داد. بالاخره تدبیری اندیشید: عکس ها، فیلم ها و اطلاعات خود را به رایانه ی شخصی اش منتقل کرد و هارد گوشی را پاک کرد وبه تعمیرکار سپرد. تا این که امروز در نامه ای خواند: «کلیه ی اطلاعات و عکس های پاک شده از روی هارد(حتی اگر گوشی فرمت شده باشد) نیز قابل بازیابی است».

همین امر موجب وحشت و اضطراب او شده بود؛ اعصابش داغون بود و با خود می گفت:«نکند تعمیر کار چنین کرده باشد؟ نکند این فیلم ها و عکس ها روی شبکه ی جهانی اینترنت برود و یا از طریق CD   تکثیر شود؟» که در این صورت دیگر آبرویی برای او نمی ماند. واقعا این فیلم ها نمایش داده می شود؟ همه ی عزیزان و نزدیکان، آن ها را مشاهده خواهند کرد؟ آیا آن وقت او می توانست در برابر دیگران سربلند کند وبه شکل عادی به زندگی ادامه دهد؟ در این صورت بهتر نیست از منزل بگریزد و یا حتی خودکشی کند؟...

راستی اگر فیلم اعمال ما در روز قیامت «اکران»(پخش) شود؛ چه خواهد شد؟ تا دیر نشده توبه نمائیم؛ نترسید خداوند مهربان، خود، فیلم های ما را به گونه ای پاک خواهد نمود! که قابل بازیابی نباشد.

 

برگرفته از کتاب «بارقه» محصول موسسه آرامش جاویدان



لیست کل یادداشت های این وبلاگ